Matig, met name door met prutsers als GLS te werken en als er een klacht over komt hier niet adequaat mee om te gaan maar je achter die prutsers te verschuilen. Jullie gaan eraan voorbij dat jullie die keus maken en jullie verantwoordelijk zijn voor het complete traject. Als ik dit opbreng krijg ik helemaal geen reactie meer.
Sterke punten
Nee
Verbeterpunten of tips
Jullie geven op de site de indruk van snelle levering. Door de grootste amateurs op logistiek vlak (GLS) te gebruiken geven jullie er blijk van geen intentie hebben dit ook maar enigszingswaar te maken.