Mijn ervaring is kort en bondig: 's middags besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt, apparaat werkt prima, up to date, Nederlandse taal ingesteld. M.a.w. gewoon goed.
Sterke punten
Goede, informatieve mails na bestelling over de voortgang.
Verbeterpunten of tips
Ik heb begrepen van andere reviews dat op mails goed en snel wordt gereageerd. Zelf zou ik een telefonische hulplijn ook nog wel aanbevelenswaardig vinden.