Nog steeds aan het wachten volgens gls zijn ze langs geweest vandaag om 13u11 wij waren allebei thuis geen deurbel gehoord volgens gls zijn ze langs geweest ik kan u de camera beelden doormailen maar ik kan u verzekeren er staat geen enkele auto van gls tussen
Reactie OBD Warenhuis:
Beste heer/mevrouw,
Ondanks dat wij uw zending de eerstvolgende werkdag na uw bestelling verzonden hebben, heeft levering door de vervoerder inderdaad te lang op zich laten wachten in verband met de feestdagen. Wanneer u contact met ons had opgenomen, hadden wij wellicht wat voor u kunnen betekenen. Wanneer wij niks horen, kunnen wij natuurlijk ook geen actie ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Team OBD Warenhuis