Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

In het weekend waren er (te) veel afspraken via internet gemaakt. Dit gecombineerd met onverwachte afwezigheid van een aantal (2e jaars) leerlingen zorgde voor een door de docenten ingezette andere werkwijze. Docenten en leerlingen werkten door elkaar heen om de klanten zo goed en tijdig mogelijk te helpen. Klanten werden goed geinformeerd, voorzien van een kopje koffie en op verschillende plekken neer gezet zodat ze comfortabel konden wachten op hun haarbehandeling. Dit alles verliep redelijk soepel door de flexibele inzet en opstelling van zowel docenten als leerlingen. Ik vond het een goed voorbeeld van klant- en gastvriendelijk handelen omdat m.n. de docenten maar ook de leerlingen niet aan de klanten lieten blijken dat het een stressvolle dag was en dat de planning in het honderd liep. De sfeer was goed, een ieder werd rustig te woord gestaan en goed geholpen. Complimenten, m.n. voor de docenten (maandag 9 sept)

zie hierboven.
Daarnaast merk ik steeds dat de docenten positief kritisch richting de leerlingen zijn en deze goed begeleiden en opleiden.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste meneer, Via deze weg wil ik u bedanken voor de deze mooie review. We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om ons dit bericht te sturen. Onze studenten worden opgeleid in de praktijk. Dit soort onvoorziene situaties zijn bij uitstek geschikt om studenten te laten zien dat je altijd kan improviseren en dat de klant tevreden naar huis kan gaan. We vinden het erg leuk om te lezen dat u dit heeft opgemerkt. We zullen u bericht delen met de studenten en docenten van deze lesdag. Nogmaals bedankt en we hopen u weer spoedig te mogen ontvangen in onze salon. Met vriendelijke groet, Martijn Abers Algemeen directeur.

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 4.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: kleuren en knippen