Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Mooij

Vriendelijke medewerkers, student nam de tijd om te luisteren naar wat mijn wensen waren en daarbij te adviseren. Kapsel is net iets korter geworden dan ik op voorhand had gedacht, maar ik ben er... Vriendelijke medewerkers, student nam de tijd om te luisteren naar wat mijn wensen waren en daarbij te adviseren. Kapsel is net iets korter geworden dan ik op voorhand had gedacht, maar ik ben er wel tevreden mee want het is mooi in model geknipt

Vriendelijke medewerkers, korte wachttijd, kundige begeleiding continu zichtbaar aanwezig en beoordeelt mede het kapsel als de student ofwel vraagt of hulp ofwel aangeeft klaar te zijn. Zo loop je... Vriendelijke medewerkers, korte wachttijd, kundige begeleiding continu zichtbaar aanwezig en beoordeelt mede het kapsel als de student ofwel vraagt of hulp ofwel aangeeft klaar te zijn. Zo loop je altijd naar buiten met een mooi, professioneel geknipt kapsel

heer Corsico

mevrouw Visscher

Altijd vriendelijk en professioneel

Vriendelijk

mevrouw Wiener

12.15 uur afspraak. Leerling was nog lunchen. Dit werd met mij gecommuniceerd en ik kreeg koffie of thee aangeboden. Duurde 20 min. Voor ik op mijn plaats zat.

Goed advies voor haarkleuring.

Monique

Prima geknipt voor een prima prijs

De kapster die mij begroette, deed dat heel opgewekt

mevrouw frank

Was een leuke ervaring, fijn om iemand het vak op deze manier te leren. Het duurt iets langer dan normaal, daar moet je rekening mee houden.

Goeie controle op de juiste wensen van de klant en controle naderhand

heer de la Rie

Uitstekend

Studenten zijn ondanks dat men nog in opleiding is kundig en vragen indien nodig advies van docent

mevrouw Van Hooren

Prima, alleen het 'praatje' tijdens het knippen leek wel een kruisverhoor...en daar ben ik niet zo van gediend. Een gesprekje is prima, over het weer, de vakantie maar liever niet veel meer dan dat.

Koffie aanbieden, jas aannemen.