Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Gerard Grimbergen

Plezierige atmosfeer, gedreven mensen en een sfeer van vakmanschap. Het is prettig om daarin te belanden.
Ontvangst en contact was correct maar wat afstandelijk. (En dat snap ik, van erg jonge medewerkers.)

Correct en snel. Wel wat afstandelijk.

mevrouw Planje

Helaas ziet mijn haar er toch een beetje raar uit. Er is niet goed naar me geluisterd toen in vroeg of mijn pony zowel naar de voorkant als de zijkant gedragen kan worden en dat het kan aansluiten... Helaas ziet mijn haar er toch een beetje raar uit. Er is niet goed naar me geluisterd toen in vroeg of mijn pony zowel naar de voorkant als de zijkant gedragen kan worden en dat het kan aansluiten bij de rest van mijn haar. Beide is niet gedaan. Jammer dat de docent dus ook niet goed heeft geluisterd, terwijl ik het meerdere keren besproken heb. Mijn haar werd heel raar geföhnd waardoor ik de hele dag met een vreemd kapsel heb rondgelopen, geen kwestie van smaak maar gewoon niet kloppend hoe het viel. Achterkant van mijn haar is wel mooi op een lengte geknipt. Ik denk dat de leerling gedaan had waar ze goed in was, de docent heeft het alleen niet zo netjes afgemaakt.

Vriendelijk en snel geholpen

mevrouw Roskam

Heerlijk weer mijn haar gedaan 😀

Vriendelijk

heer Hoekstra

Snel en vriendelijk geholpen

mevrouw van Lissa-Bon

Ik vind dat de leerlingen me heel correct behandelen zowel aan de telefoon als bij t knippen en naar elkaar.

positief, luisterend en zie boven

mevrouw Van den Akker

Ik kom er al lang en ben bijna altijd helemaal tevreden. Leerlingen knippen prima en fijne docenten die goed begeleiden.

Gelijk begroet en vlot geholpen

mevrouw Van Blokland

Amersfoort

Vriendelijk

mevrouw Den oude

Goed, leuke meid die mijn dochter goed op haar gemak stelde. Heel natuurlijk. Dacht dat ze al ouder was dan 16.

Spontaan
Ontspannen/ leuke interactie met mijn dochter
Legde de stappen en het knippen goed uit aan mijn dochter (9 jaar en veel vragen)
Goed geknipt

heer Corpeleijn

Vlot geholpen

mevrouw van Geenhuizen

Top

Luistert goed en denkt mee. Precies met handelingen.