Communicatie met NCOI ronduit slecht te noemen. Krijgt geen of een erg late reactie op je mail. Ik kreeg van een medewerker te horen (per ongeluk) dat de gekozen opleiding was overgenomen door Scheidegger. Bleek dat zij de opleiding voor ruim 800,- minder aanbieden! Dat is een hoop geld, zeker wanneer je tot 3x toe geen STAP budget hebt kunnen bemachtigen.
Ik wilde graag de lessen op locatie volgen. Last minute bleek mijn gekozen locatie niet door te gaan. Teleurstellend! Bied dan niet zoveel locaties aan, zou ik zeggen. Dan maar in een Virtual Classroom de lessen volgen, met klasgenoten. Ging verbazend goed! Prettige manier van lesgeven, erg interactief. Leert veel ook van je klasgenoten.
Helaas werd er meerdere keren oefenopdrachten gegeven over stof die niet tot de lesstof behoorde. Dit vond ik erg slordig van de docent, zonde van haar en onze tijd.
Al met al zou ik nog eens goed nadenken om een opleiding bij NCOI te volgen, wetende dat eenzelfde opleiding bij Scheidegger voor een fractie van de prijs te volgen zijn, met dezelfde lesstof en dezelfde docenten. Voel me best wel bedrogen op deze manier.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 3/5