Een totale beoordeling van een 7,9 ? Hoe dan?!

Ncoi in het kort, ‘een ramp’
-Beloftes worden niet nagekomen... ‘mevrouw we bellen u terug’ de enige die aan het terugbellen is ben ik zelf.
- De beoordelaars doen aan copy paste.... en echte inhoudelijke feedback wordt door het meerendeel van de beoordelaars niet gegeven.
-Leraren met hart voor het vak wat ze uitdragen zijn ook maar een speelpoppetje binnen het NCOI.
-Als ik dit alles had geweten, was ik nooit aan mijn bachelor begonnen. Helaas zijn de kosten te hoog om nu even te stoppen en verder te gaan op een hogeschool.

NCOI is een te grote organisatie met een verdien model waar de zakken snel en overvloedig mee gevuld worden ten koste van de kwaliteit en de studenten.
Klein voorbeeld.... als je een in beklag wil gaan ben je direct 75 euro kwijt, ongeacht de situatie.... (NCOI maakt natuurlijk nooit fouten) en natuurlijk krijg je deze 75 euro terug als bewezen is dat je bezwaar gegrond is. Maar het principe dat ook al zit NCOI fout, je geld moet je inleveren is te belachelijk voor woorden.

Ik beleef al 3 jaar een frustrerende tijd met NCOI en kan niet wachten totdat deze marteling over is.

Score voor NCOI Opleidingen: 0.5/5