De studie kinderpsychologie heeft mij voldoende kennis opgeleverd. Vooral door zelfstudie. De literatuur en de opdrachten zijn prima. Docenten zeer wisselend, de 3 die ik heb gehad waren zwak tot voldoende.
De communicatie vanuit NCOI is erg zeer matig. Herexamens kosten €195,- Inzien van examen kan alleen in Utrecht. Digitale examens met fouten en wazige vraagstelling. Je hebt nergens mogelijkheid tot gesprek oid, alleen bezwaarschriften en commissies waar je je toe moet wenden.

Reactie NCOI Opleidingen:

De persoonlijke ervaring en feedback van onze studenten is erg belangrijk. Zo weten we waar we het goed doen en waar we kunnen optimaliseren.Met betrekking tot examens dienen we officiële procedures te volgen en binnen gestelde kaders te handelen.
Op de beoordeling en vaststelling van de uitslag van een examen kan enkel een officieel en gemotiveerd bezwaar worden ingediend bij de Examencommissie. We nemen de feedback van deze student graag mee in ons proces ter verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 2/5