Er was gezegd dat de lessen in de buurt waren maar dat was niet zo. Ze hadden de administratie niet goed. We dachten dat de opleiding klaar was maar dat bleek niet het geval. Ze hebben wel de fout erkend maar er moest toen nog wel een opdracht gedaan worden. Maar na het eind gesprek dat positief was nog geen diploma ontvangen herhaaldijk gebeld met iedere keer als antwoord dat het onderweg is. Dat duurt nu al drie maand.

Reactie NCOI Opleidingen:

We hebben ons verdiept in de punten uit de review en vinden het jammer als er zaken onverhoopt niet naar verwachting zijn verlopen. Om de kwaliteit van de opleidingsmodule en de interactie in de groep te kunnen waarborgen dienen er voldoende inschrijvingen te zijn.
Indien het aantal aanmeldingen voor de voorkeurslocatie niet voldoende blijkt dan nemen we hierover persoonlijk contact op en kijken we in overeenstemming met de student naar een alternatief. We vinden het vervelend als dit niet duidelijk is geweest en nemen deze feedback graag mee in ons proces ter verbetering van onze dienstverlening. Het diploma wordt verzonden wanneer alle modules binnen de opleiding met positief resultaat zijn afgerond. Bij een voortijdige stopzetting is er nog geen recht op een diploma, maar kunnen er module certificaten worden aangevraagd. Wij hebben de student hierover geïnformeerd.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 1/5