Wes

Momenteel zit ik in de afstudeerfase van de volledige HBO bachelor opleiding Commerciële Economie (met specialisatie Sales- en Accountmanagent), welke ik vier jaar geleden ben gestart. Achteraf gezien zijn de afgelopen jaren voorbij gevlogen. De lessen werden bij de verschillende modules verzorgd door docenten met veel praktijkervaring.
De meeste docenten hebben veel expertise in hun vakgebied, waardoor de lessen erg boeiend zijn en er veel interessante verhalen en ervaringen worden gedeeld.

De impact op mijn privéleven was aan het begin erg wennen, maar door de flexibiliteit die NCOI biedt was het uiteindelijk goed te doen. Een goed voorbeeld hiervan zijn de lessen die eenvoudig naar een ander dagdeel of avond kunnen worden gezet. Daarnaast is het eenmalig volgen van een bijeenkomst op een andere locatie ook één van de mogelijkheden die ze kunnen bieden. Wanneer ik niet in de gelegenheid was om een examen bij te wonen of voor een bepaalde datum in te leveren (vanwege een beursbezoek in het buitenland) kon er een nieuwe termijn worden aangevraagd in de online leeromgeving. Alle lessen, cijfers en het studiemateriaal kan daarnaast eenvoudig terug worden gevonden in deze online leeromgeving. Locaties die ik bezocht heb gedurende deze vier jaar waren eenvoudig te bereiken (zowel met het openbaar vervoer als met de auto) en verder waren er goede voorzieningen aanwezig.

Al met al kan ik concluderen dat ik de afgelopen vier jaar heb ervaren als een zware, maar ook een zeer leerzame tijd waarbij de flexibiliteit van NCOI voor mij erg belangrijk is geweest. Voor iedereen die naast zijn drukke baan een volledige opleiding wil volgen kan ik daarom NCOI zeker aanbevelen. Ik mag nu binnenkort mijn scriptie gaan verdedigen en hoop daarna mijn diploma in ontvangst te mogen nemen. De opleiding heeft mij erg veel opgeleverd, zo ben ik gegroeid in mijn functie en heb ik een andere kijk gekregen op gebied van Marketing, Sales en Accountmanagement.

Score voor NCOI Opleidingen: 4/5