Bernadette

Ik heb de opleiding bedrijfskundig management specialisatie bedrijfsprocessen gevolgd.
Ik werk full time daarom heb ik heel bewust gekozen voor een rustig tempo, waarbij ik één vak tegelijk heb gedaan i.p.v. twee. Op deze manier is de opleiding goed te doen.

Tijdens de ziekte en het overlijden van mijn vriend heb ik veel steun gehad aan de studie adviseur van de NCOI. Samen met haar heb ik de mogelijkheden bekeken op wat voor een wijze ik de studie toch nog kon voltooien. Zonder dit was het mij nooit gelukt.

Lesinhoud en lesmaterialen zijn goed. Locatie is altijd uitstekend. Het is belangrijk om tijdens de lessen alles te vragen en te doen met de docent; dan zijn ze er ook voor je.
Zodra de module is afgelopen val je wel een beetje in een gat. Contact met de docent is niet meer mogelijk. Dit is lastig als de beoordeling van een opdracht in contra dictie lijkt met wat de leraar je heeft aanbevolen. Er is dan niet meer een mogelijkheid om dit met hem/haar door te nemen. Gelukkig is dit niet vaak voorgekomen.

Het eerste jaar was doorbijten omdat je dan een basis krijgt. In de jaren daarna komt de verdieping waardoor het steeds interessanter wordt en ook steeds beter toepasbaar voor mijn werk. Ik ben nu bijna aan het eind en kan echt zeggen dat ik voel dat ik gegroeid ben.

Al met al ben ik erg blij dat ik de opleiding heb gevolgd......en ben nu ook erg blij dat ik het (bijna) heb afgerond!!

Score voor NCOI Opleidingen: 4/5