Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Beste (NAAM),

Bedankt voor je bericht. Mijn collega (NAAM) is inmiddels met zwangerschapsverlof, vandaar dat je van mij een reactie ontvangt.

Allereerst onze welgemeende excuses voor de vertraging in de reactie, vanwege de grote drukte.

Fijn dat je een prima reis hebt met uitzondering van het Waterton NP! Wij waarderen het altijd zeer als klanten de moeite nemen om ons informeren over de reis.

Zeer vervelend dat het verblijf in Waterton NP niet naar wens was. Wij betreuren dit ten zeerste en bieden hierbij onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

Wij hebben je bevindingen met betrekking tot het verblijf in Waterton NP doorgestuurd naar onze inkoopmanager, zodat zij op de hoogte is en hiervoor contact kan opnemen met ons plaatselijke agentschap in Canada.

Wij zullen je opmerkingen over het Waterton NP ook zeker meenemen bij toekomstige offertes. Ondanks de vervelende ervaringen in het Waterton NP hoop ik dat je toch terug kunt kijken op een mooie reis.

Zodra wij een terugkoppeling van ons plaatselijke agentschap in Canada hebben ontvangen, zal ik je direct informeren. Ik wens je voor nu alvast een goede terugvlucht toe!

(NAAM)

Sterke punten tijdens het verblijf

goed geregeld op bovenstaande dikke min uitgezonderd

Heb uiteindelijk vliegticket rechtstreeks bij klm geboekt tijdens werelddagen.Bij NBBS is verteld dat altijd een prijs gehanteerd wordt.Later werd toch ook de wereldweken prijs aangeboden!!!!Niet handig

Score voor NBBS Reizen: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: rondreis