Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

We hebben een mooie reis gehad, maar de bij NBBS geboekte excursies bleken echter niet aan te sluiten bij onze verwachtingen.
Wij hadden aangegeven graag wildlife te willen zien en hadden daarvoor bij NBBS een tour in Banff een geboekt. Dit bleek echter een sightseeing tour te zijn, met aan het einde 1 beer achter een hek. Ook hadden we aangegeven graag te willen wild water raften en hadden bij NBBS hiervoor een tour geboekt in Jasper. Dit bleek echter een rustig vaartochtje, zonder enige stroomversnellingen en waarbij we niet eens zelf hoefde te paddelen. Kortom beide excursies sloten helaas niet aan bij onze verwachtingen. Ook moesten wij alle tours nog zelf telefonisch bevestigen ter plekke, wat voor een hoop extra belkosten heeft gezorgd.

Sterke punten tijdens het verblijf

Verblijf in Jasper en op Vancouver Island was erg mooi. De Whalewatching excursie vanuit Victoria was erg mooi.

Beter luisteren/doorvragen naar wensen tav te boeken reis/excursies en zorgen dat geboekte excursies vastliggen en niet ter plekke nog bevestigd moeten worden.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u van de reis en uw vakantieland heeft genoten. Wel jammer dat de twee bijgeboekte excursies niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als deze voor u geboekt zijn, liggen deze overigens wel vast. Het bellen dient ter herbevestiging, voor het geval er bijvoorbeeld tijds- of andere wijzigingen zijn opgetreden. Fijn dat u wel tevreden bent over de whale waching excursie. Mocht ui nog een keer naar Canada reizen, dan adviseren wij u graag over de speciale bear watching arrangementen, bijvoorbeeld op Vancouver Island. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Rondreis / hotel / anders: Great West Campertour