Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Tijdens het samenstellen van onze rondreis en zoeken/boeken van hotels kregen we voldoende informatie en antwoord op onze vragen. De reis was keurig geregeld en de hotels voldeden aan onze verwachtingen. De huurauto was ook goed, evenals de bijbehorende 'all-in' verzekering en de toevoeging van GPS, extra bestuurders en een gratis volle tank. NBBS weet hier duidelijk wat voor een vakantieganger de beste optie is om zonder zorgen een auto te huren. Zeker voor de prijs scoort NBBS hier zeer goed t.o.v. andere reisbureaus.

Sterke punten tijdens het verblijf

4 van de 6 geboekte hotels waren beter dan verwacht. Het Solara Resort & Spa in Canmore was echt superdeluxe (we dachten even dat we het verkeerde appartement hadden gekregen). Wel met de kanttekening dat er in het complex en in de nabije omgeving geen goede eetgelegenheid is en dat was heel vervelend. Gelukkig zijn er plannen voor een restaurant in het resort.

De toegezonden road atlas voldeed eigenlijk niet: heel Canada staat erin, met tot gevolg dat de routes te klein zijn aangegeven om goed te kunnen volgen waar je bent. Een goede wegenkaart van alleen de betreffende provincies zou veel bruikbaarder zijn en minder papier kosten.
Er zou informatie over de aangeboden hotels op de website moeten staan. Nu moet je alles zelf opzoeken. Ook (links naar) meer gedetailleerde beschrijvingen van de te bezoeken gebieden zouden welkom zijn.

Score voor NBBS Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis