Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Sinds Corona online

Wil je nog iets kwijt?

Als ik bel naar de winkel om advies en er wordt totaal verkeerd advies gegeven zodat ik totaal de verkeerde maat opgestuurd krijg zijn de retourkosten voor mij. Ik heb weer naar de winkel gebeld, die mevrouw vertelde totaal iets anders dan haar collega een paar dagen eerder, maar als het weer mis zou gaan, zouden de retourkosten weer voor mij zijn. Ik heb gelijk aangegeven dat ik het niet erg vond om 1 x te betalen, maar ik ga niet het risico lopen dat ik straks 16 euro aan retourkosten kwijt ben, en nog geen bh's heb.
Gelukkig zijn we er na goed overleg uitgekomen. Ik ga het liefste zelf naar de winkel, daar word ik altijd perfect geholpen.
Online bh's shoppen blijft lastig, misschien ga ik het nog een keer proberen. De Engelse - Nederlandse maten omrekenen, blijft lastig, daar heb je in de winkel geen last van.

Reactie Naron:

Wat lief dat je de beoordeling hebt bijgesteld nadat we elkaar vandaag spraken. Ik vertelde toen al over de nieuwe webshop en dat we daar extra aandacht vragen voor duurzaamheid en de online passessies. En ook denken we een oplossing te hebben gevonden voor het EU en UK maatverschil. Dus wacht eventjes af en hopelijk tot heel snel online of liever nog live!

Score voor Naron: 5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja