Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

C. Joosen

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Verkeerde maat geleverd. Gevraagd om juiste maat, geen reactie gehad!

Reactie Naron:

Ik zie dat je ons hebt beoordeeld via Feedbackcompany. Super bedankt daarvoor. Ik zie daar ook je opmerking dat je de verkeerde maat geleverd zou hebben gekregen maar daarop van ons nooit een reactie hebt gehad. Dit ben ik meteen na gaan kijken, maar ik kan nergens een email van je vinden waarin je dit aan geeft. Ik ben bang dat die dus niet bij ons is aangekomen.
Zowel op onze prijskaartjes als op www.naron.nl worden bij deze merken de producten in UK cupmaten getoond. De tabel die van toepassing is, is clickable. Eronder staat ter controle de andere maattabel zodat je dit goed kunt vergelijken en weet dat je de juiste cupmaat kiest. Als je in de bh zelf op het labeltje kijkt, dan moet je dus kijken bij de UK aanduiding voor de cupmaat en bij de EU aanduiding voor de omvang.
We begrijpen dat dit alles erg verwarrend kan zijn en daarom hebben we bij de levering een flyer met uitleg gevoegd, maar kun je je terecht bij onze bh calculator voor filmpjes en tips. Check voor meer tips over passen en wassen onze shop-tips.
Wel even passen hoor!
Je hebt dus wél de bestelling in de juiste maat ontvangen. Onze vraag of je hem wel gepast hebt is nu helaas veel te laat. Veel klanten passen het nl. niet eens omdat ze denken de verkeerde maat te hebben ontvangen, maar het blijkt dan toch goed te zijn. Zonde als je het dan terug stuurt. Mocht het alleen echt niet passen, dan mag je het natuurlijk terug sturen. Raadpleeg hiervoor het retourformulier op de achterkant van de pakbon. Als je een andere maat hiervoor in de plaats wilt ontvangen, dan zou je die even opnieuw in onze webshop moeten bestellen.
Meer weten over UK En EU cupmaten?
We hebben een handige tool op Naron.nl om je bh maat te bepalen. Dat is onze bh-maat calculator. Die geeft de bh maat dan meteen in UK cups weer, omdat de meeste van onze merken daarmee werken. Verder vind je er filmpjes met uitleg over UK/EU cupmaten en hoe je een bh past en bepaalt of de maat klopt.
Als we dus op dit moment nog iets voor je kunnen doen, laat het dan vooral weten.
Tip!
Voor jou als thuis passer maakten we een filmpje op www.naron.nl/calculate met onze tips & tricks. Je kunt ook via Facebook een afspraak maken voor een virtuele passessie of een 1 op 1 passessie in Naron Breda. In beide gevallen kijken we zoals je van ons gewend bent, met je mee of de bh of badkleding die je bestelde of in de winkel uitkiest, perfect past. Zo niet, dan kunnen we je via beeldbellen of live de alternatieven laten zien. In de winkel houden we momenteel 1.5 meter afstand en kijken dus ook op enige afstand buiten de paskamer mee. Je mag ons natuurlijk ook mailen of bellen op 076 5140778 voor het maken van zo’n afspraak.

Score voor Naron: 4/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja