Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Duidelijk aangeven op de website hoeveel artikelen er nog beschikbaar zijn. Nu heb ik iets gekocht van bijna €80 en deze is voorlopig niet leverbaar. Aangezien niet iedereen een grote portemonnee heeft, baal ik hier wel van.

Reactie Naron:

Bedankt dat je ons hebt beoordeeld. Je had feedback op de levertijd die we online communiceerden, maar die niet bleek te kloppen. Je bestelde op 2 februari het Freya badpak. Die verkopen we alleen online en bestellen hem dus altijd direct voor je. Dit werd ook aan gegeven en de verwachte levertijd was 3-6 dagen. Op 8 februari hadden we je meteen een berichtje moeten sturen toen we het badpak nog niet binnen hadden. Helaas gebeurde dit pas op 18 februari. Ik kan niet verklaren waarom het systeem niet eerder een signaal heeft gegeven tenzij de collega’s deze hebben genegeerd. Ik kan dit helaas niet meer achterhalen.
Op 18 februari kregen wij dus pas het bericht van Freya en hebben dit toen meteen aan je door gegeven, dat het badpak tijdelijk is uitverkocht en dat de nieuwe productie pas eind mei is. Als het goed is heb je in deze email van ons ook de mogelijkheid gehad om de bestelling dan te annuleren waarna wij het aankoopbedrag kunnen restitueren op je Iban of creditcard. Daarop heb je zover ik kan nagaan niet gereageerd waardoor we het badpak voor je in bestelling hebben gehouden.
Als je dit toch anders wilt dan kun je het alsnog aangeven natuurlijk.
We bouwen op dit moment aan een nieuwe webshop waarbij we de mogelijkheid van achteraf betalen aan gaan bieden. Dan is het probleem dat je het voor hebt geschoten ondervangen. Ook gaan we de mogelijkheid krijgen om duidelijker te communiceren wanneer we dit weten, dat iets tijdelijk is uitverkocht. Dan kun je het product op je wenslijst plaatsen en krijg je een email zodra het weer besteld kan worden. Allemaal nieuwe features die deze teleurstelling dus hopelijk gaan voorkomen.
Laat je ons weten wat te doen?

Score voor Naron: 3.5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja