Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Biede

Wil je nog iets kwijt?

ik vind het niet zo netjes als je altijd je lingerie bij jullie koopt. (eigenlijk nooit met korting) en jullie doen 1 dag een kortings actie van 15% (op een woensdag, snap ik helemaal maar dan is het voor veel klanten denk ik moeilijk om naar de winkel toe te komen. Heb 2 bh's online besteld, dacht de goede maat maar helaas net niet (volledig mijn eigen fout) dat als je precies dezelfde bh's komt ruilen deze korting nog maar op 1 bh geldt. vind ik eigenlijk echt niet netjes.
Prima dat als jullie ze niet op voorraad hebben ik verzend kosten moet betalen maar dat die korting dan niet wordt verrekend vind ik niet netjes.

Nu heb ik verzendkosten betaald om ze op te laten sturen.
stond ik op donderdag avond voor een gesloten deur (ik kom vanuit tilburg )

ben ik op zondag nog een x speciaal op en neer gereden en moet ik ook nog verzend kosten betalen omdat deze niet op voorraad waren. + dat de korting maar op 1 bh was.

ik vind het als vaste klant wel een teleurstelling

Reactie Naron:

Dankjewel dat je ons hebt beoordeeld. Helaas met niet zo’n hoog cijfer. Ik begrijp het wel als je het zo opschrijft. Juist omdat onze klanten uit heel Nederland en België komen hebben wij deze actie al een aantal dagen van tevoren gecommuniceerd o.a. via De Week van Naron en zorgen we dat ook altijd online de korting kan worden gepakt. Die korting geldt alleen wel altijd op de dag of dagen die we vooraf hebben aan gegeven. Als je later komt of zoals nu dat je iets wilt ruilen, dan geldt de korting gewoon eigenlijk echt niet meer. In jouw geval hebben we al uit coulance alsnog op 1 nieuwe bh de korting wel gegeven. Dus het was niet dat de korting nu maar op 1 bh was. Het was eigenlijk op geen van bieden, maar hebben we voor jou de uitzondering gemaakt. En verzendkosten worden standaard in rekening gebracht als iemand onder €75 koopt of besteld en iets moet worden opgestuurd.
Ik vind het echt super jammer dat je ons deze keer als onvriendelijk hebt ervaren, maar we proberen het echt altijd zo goed mogelijk te doen voor al onze klanten. Ik hoop dat ik het een beetje goed kan maken door je 100 Naronnies te geven? Daarmee heb je er nu dan alweer 260.

Score voor Naron: 2.5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja