Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

A

Mijn Kerstcadeau is niet op tijd…
Mijn Kerstcadeau is niet op tijd geleverd terwijl ik het ruim op tijd heb besteld. Op de site kon je voor 20 december bestellen dan had je het cadeau voor Kerst in huis. Dat heb ik gedaan op 19 dec is mijn bestelling geplaatst. Dat is ook de reden dat ik heb besteld. Een speciaal cadeau voor een dierbare voor Kerst!!. Ik heb gelijk al contact opgenomen omdat ik het pakket niet kon volgen. Tot 4x keer over maar kreeg alleen maar standaard berichten terug. Ik kreeg vandaag vanmiddag een mail, een middag voor Kerst..dat het niet op tijd komt. Ik ben op geen enkele manier op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling! Schandalig. Ik had de goede hoop hier door dat het als nog op tijd zou komen. Nu heb ik geen Kerstcadeau en lukt het mij ook niet meer om nog iets last minute te kopen! Daarbij had ik het (dure) cadeau ook gewoon al betaald. Ik ben enorm teleurgesteld in dit bedrijf.

Leuke sieraden

Levertijd

Reactie My Jewellery:

Hi Anja, bedankt voor jouw review. Het klopt inderdaad dat we vertraging hebben opgelopen in ons warehouse. Dit is uiteraard niet de bedoeling & daarom heeft mijn collega n.a.v. jouw bericht aan onze klantenservice een pakketje met een aantal leuke items voor je gemaakt. Hopelijk heb je hier veel plezier mee/ kun je hier iemand blij mee maken! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Score voor My Jewellery: 1/5
Cadeaubox en giftcard