Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Zoo jammer! Ik ben altijd heel tevreden over my jewellery bestellingen altijd snel binnen en kleren en sieraden zijn leuk. Alleen ik heb maand geleden oorbellen besteld ( brievenbus pakketje) na een maand nog niet binnen. Aantal keer gebeld na 2 weken is die opnieuw verzonden en na 2 weken weer niks binnen en ze zeggen de hele tijd hetzelfde ja verwacht dat over 2 dagen wel binnen is bullshit! Nooit meer brievenbus pakketjes echt niet meer! en ook duurt echt vaak 3 dagen voordat ik een mailtje terug krijg van de klantenservice en met 9 van de 10 x hetzelfde antwoord wat heb ik daar nu aan

De kleren en sieraden

De brievenbus pakketjes en reactie snelheid

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Ik begrijp dat het ontzettend vervelend is dat je zo lang op je pakketje hebt moeten wachten! Wij proberen natuurlijk zo snel mogelijk op je berichtje te reageren, maar momenteel is het erg druk bij ons op de klantenservice, waardoor de reactietijd helaas wat langer is dan normaal. Daarom bied ik graag mijn excuses aan voor de late reactie! Mocht onze klantenservice je nog ergens mee kunnen helpen, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Dit kan via onze verschillende kanalen telefoon/Whatsapp/mail/Facebook/live chat.

Score voor My Jewellery: 3/5
Oorbellen