IJsselgoud

Doet wat het moet doen maar geen aanrader.

Beschrijving

Per abonnement ontvang je een aantal (20 of 50) banktransacties die per maand afgehandeld mogen worden. Maar aan het einde van de maand wordt het saldo dat je nog over hebt simpelweg op NUL gezet. Foetsie. Dit kan echt niet! Tevens is het geen handig pakket als je meer bedrijven hebt. Je moet dan voor ieder bedrijf afzonderlijk een abonnement afsluiten en je kan de beschikbare banktransacties niet uitwisselen. Gemiste kans. Er zijn andere pakketten die hier wel rekening mee houden.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ongebruikte transacties worden niet meegenomen naar een volgende abonnementsperiode. We bieden momenteel geen mogelijkheid om transacties op te sparen of mee te nemen. Wel is het mogelijk om op elk gewenst moment van pakket te wisselen wanneer je niet aan het aantal te verwerken transacties komt.
Tevens geldt een abonnement per administratie. We bieden geen combinatiepakketten o.i.d. aan. Mocht je hier feedback over hebben, laat dat vooral weten via support@moneybird.com. We nemen je feedback graag mee.

Score voor Moneybird: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee