Van Beers

Ecco schoenen besteld en betaald.
Het eerste wat mij opviel is dat ik geen orderbevestiging ontving.
Meerdere keren gebeld kreeg geen contact.
Daarna een winkel van Meijerink, in Alkmaar gebeld. Daar konden ze mij niet helpen.ik kreeg een e-mail adres wat niet bleek te kloppen.
Uit eindelijk werden mijn bestelde schoenen bezorgd. Daar ben ik tevreden over.
Helaas niet over de communicatie, daar zitten nog wel wat verbeter punten.
Evelyn van Beers

Communicatie verbeteren naar de klant.

Reactie Meijerink Schoenen:

Goedendag,
bedankt voor het geven van uw review.
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze communicatie. Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om de situatie toe te lichten.
Na ontvangst van een bestelling ontvangt onze klant 2 keer een mail; de eerste is "bedankt voor uw bestelling" en de 2e met het onderwerp "betaling ontvangen". Beide mails worden automatisch gestuurd naar het mailadres van opgave. Wellicht zijn onze mails in de spambox van uw mailaccount terecht gekomen. De 3e mail, die we naar u hebben gemaild, is degene met daarin de track en tracecode van uw pakket.
U geeft aan dat wij slecht telefonisch bereikbaar waren. Mocht u ons hebben wil bereiken op de woensdag 15 september dan klopt dit wel enigszins. Het was telefonisch heel druk en later op de dag kampte we met een storing. Hiervoor bied ik u onze excuses aan. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9:30 - 17:00 uur. op telefoonnummer 0229-760760, Per mail kunt u ons bereiken via info@ecco-shop.nl. Beide zijn terug te vinden op onze website.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Jessica Visser
team ecco-shop.nl

Score voor Meijerink Schoenen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Ecco schoenen