hanneke molenaar

Helaas de laarsjes nog niet in huis.
De bezorgdienst heeft mij niet thuis getroffen en mailt mij dat ze een briefje in mijn bus hebben gedaan.
Ik heb een dergelijk briefje helaas niet aangetroffen en heb dit al 2x aan uw bezorger doorgegeven (per mail).
Ontving geen reactie.
Ik weet nu niet of uw bezorger het pakket per abuis bij iemand anders in de bus heeft gedaan?!?

nog niet mogen ervaren

Zie hierboven

Reactie Meijerink Schoenen:

Goedendag,
bedankt voor het geven van uw review, dit stellen wij op prijs.
Graag maak ik van de situatie gebruik om de situatie uit te leggen.
Ik heb zojuist gezien dat u uw bestelling heeft ontvangen. Waarom heeft het langer geduurd, voordat GLS het pakket bij u heeft kunnen afleveren? Op de dag van aflevering was u niet thuis en heeft GLS u een mail gestuurd met de vraag wanneer zij het pakket mogen leveren. En zij ondernemen pas actie, nadat zij wat van u hebben gehoord. Dit is gebeurd op vrijdag 18 september en de eerst volgende werkdag (vandaag) is uw bestelling geleverd.
Mocht u de volgende keer weer problemen ondervinden, dan vraag ik u meteen contact met ons op te nemen. Wij hebben dan de mogelijkheid om eventuele problemen voor u op te lossen,
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel plezier van uw aankoop.
Jessica Visser
Meijerink Schoenen

Score voor Meijerink Schoenen: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
laarsjes