Matig.
1. Rechter schoen duidelijk vaak gepast en past qua leer-structuur niet bij de gladde linker.
2. Verpakking slechts een papiertje.
3. Terugsturen bijna €7.

Zakje pepernoten erbij.

Beter inpakken en zorgvuldig kijken of de twee schoenen van hetzelfde paar afkomstig zijn. Niet bij een online bestelling de passchoen uit de winkel bij een willekeurige linker stoppen.

Reactie Meijerink Schoenen:

Geachte Anoniem,
Bedankt voor het geven van uw review, dit stellen wij op prijs.
Helaas heeft u onze service niet als voldoende beoordeeld en dat vind ik jammer. Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om eea toe te lichten.
U geeft aan dat de schoenen onderling qua leerstructuur van elkaar verschillen. Leer is een natuurproduct en hierdoor kunnen kleine verschillen zijn in de schoenen. Bij ontvangst uit de fabriek ontvangt een paar schoenen samen met de schoendoos een uniek nummer, zodat deze altijd aan elkaar gekoppeld blijven. U heeft dus een bij elkaar horend paar ontvangen. Het is wel mogelijk dat één van de schoenen een keer door een klant is gepast.
Met het versturen van onze pakketten proberen zoveel mogelijk oog te houden op ons milieu. Wij hebben er bewust voor gekozen om onze bestellingen te verpakken in gerecycled kartonpapier.
En dan de kosten voor het retourneren; het staat duidelijk op onze site vermeld dat de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening zijn. Uitzondering hierop is als wij een beschadigd, verkleurd of verkeerd paar naar u hebben verzonden. Dan betalen wij de kosten van het retourneren altijd aan de klant terug. Wij zullen uw retour extra goed controleren op het verschil, welke u heeft aangegeven.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Jessica Visser
Team ecco-shop.nl

Score voor Meijerink Schoenen: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Laarsjes