Werkwijze monteurs
Kennis en professionaliteit
Communicatie

Benno

Via ver. eigenhuis zonnepanelen laten leggen door Mebatherm. De heren die de panelen op het dak hebben gelegd en hebben aangesloten zijn zeer bekwaam en hebben ondanks de regen en harde wind vakwerk geleverd. Mijn complimenten!

Monteurs zijn vakbekwaam. Werken netjes en snel en overleggen goed.

Communicatie met planning kan beter. Er is mij twee keer beloofd dat ik terug gebeld zou worden, maar dat gebeurde niet, of niet snel genoeg in elk geval zodat ik zelf maar contact op heb gezocht. Als het werk niet op een dag door omstandigheden gerealiseerd kan worden , dan hoor ik graag meteen hoe en wanneer het afgemaakt wordt van de planner. En ook een punt ter verbetering is dat de standaard email waarin staat dat op de dag van installatie een uur van te voren gebeld word, dan verwacht ik ook dat dat gebeurd. Nu zat ik maar te wachten. En als er in staat dat er 3 monteurs komen en ze komen maar met 2 maar met toezegging dat de 3e (binnen)monteur `s middags komt, dan reken ik daar op. Nu hoorde ik aan het einde van de dag van de monteurs op het dak dat deze helemaal niet meer zou komen. Op zich geen probleem, maar bel me dan!. Kortom..... uitvoering vakwerk! Communicatie kan stukken beter!

Reactie Mebatherm:

Naar aanleiding van de recensie hebben we direct contact opgenomen met de klant. We hebben alles kunnen door spreken en naar tevredenheid kunnen afronden. We willen de klant nogmaals bedanken voor de feedback. Wij werken elke dag aan de verbetering van ons proces. Geniet van uw zonnepanelen!
Team Zon-Sl!m

Score voor Mebatherm: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: zonnepanelen