Werkwijze monteurs
Kennis en professionaliteit
Communicatie

S.R. Pattipeiluhu

Wisselend

De monteurs (Richard, Quincy, Sten en Jeroen) die bij ons aan het werk zijn geweest zijn stuk voor stuk hardwerkende, vriendelijke en behulpzame mensen.
Ook door Daphne Mulder van ZonSl!m werden we geduldig en vakkundig van de nodige informatie voorzien.

Bij elke keer, dat de jongens hier aan het werk zijn geweest bleek steeds dat de communicatie over de werkzaamheden niet optimaal zijn geweest:

1 Op de eerste dag (do 26 nov) bleek, dat niet alle panelen aan één kant van het dak pasten, zodat er in alle haast een nieuw schouwplan moest komen. Een gevolg van schouw op afstand?
2 De wifi-kit ontbrak.
3 Het was niet bekend, dat er een sterkstroomgroep moest worden geïnstalleerd, zodat dat ook niet meegenomen was.

4 Vrijdag 27 nov zou iemand langskomen om de klus af te maken. Er is echter niemand geweest, hierover werden we niet geïnformeerd.

5 Bij het derde bezoek (maandag 30 nov) bleek dat deze monteur niet op de hoogte was van de uit te voeren werkzaamheden. Wederom ontbrak de Wifi-kit. Wel constateerde hij, dat het werk aan de meterkast nog niet helemaal af was. Uiteindelijk waren alle installatiewerkzaamheden op dinsdag 1 dec uitgevoerd.

6 Woensdag 2 dec hebben we telefonisch om hulp gevraagd over de werking van de app. Beloofd werd, dat er dezelfde middag nog een mail daarover zou volgen en daarna een telefoontje, waarschijnlijk om na te gaan of het allemaal gelukt was. Er volgde echter geen mail, noch een telefoontje.

7 Donderdag 3 dec toch maar even erover gebeld. Nog steeds geen mailtje of telefoontje. Gelukkig werden we de volgende dag na een telefoontje meteen door Marcel Herremans geholpen.

Score voor Mebatherm: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Installatie zonnepanelen