Marcel van Willigen

Conclusie: Houten jaloezieën inclusief Powerview waardeloos.

Vorig jaar in oktober 2019 gekocht bij Berg & Berg Gorinchem.

Geleverd in november 2019 en geïnstalleerd, echter werkt niet. Alles weer retour genomen.

Vervolgens ruim een maand later weer geïnstalleerd, en direct moeten betalen.

Doordat ze bij installatie een kabel los bovenop draaiende onderdelen hebben gelegd, is de boel een week later vastgelopen en de gehele jaloezieën ruim twee meter naar beneden komen "vallen", dus behoorlijk beschadigd. Dus weer retour gegaan.

Na enkele maanden opnieuw installatie, hebben ze niet eens bij val beschadigde onderdelen gerepareerd. Ook nog tijdens gebruik latten beschadigd, koord slijtage enorm. Powerview werkt totaal niet naar behoren.

Melding "Over een paar maanden pas tijd om alles te herstellen". Berg en Berg Gorinchem laat niets meer van zich horen, geld is binnen, dus zal ze blijkbaar zorg zijn.

Na inschakeling Geschillencommisie Wonen met pijn en moeite alles retour na zo'n 9 maanden lang met defecte en beschadigde houten jaloezieën te hebben gezeten en eindelijk pas geld terug, en moeilijk doen over enige schadevergoeding dan ook, zelfs de kosten Geschillencommisie Wonen willen ze in eerste instantie eerst niet eens vergoeden.

Conclusie: Product en service waardeloos, zeker voor het geld

Reactie Luxaflex Nederland:

Dag Marcel,
ja dit verdient geen schoonheidsprijs. We lezen dat je teleurgesteld bent in je dealer en de monteur en daardoor door ons. We zullen de zaak intern en met de dealer (nogmaals) opnemen ^TV

Score voor Luxaflex Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Luxaflex houten jaloezieën met powerview