Op 20-10 ons hangende tv meubel besteld, uiteindelijk is het 12-2 geleverd. Bijna 4 maanden wachten vond ik absurd lang. Tot twee keer toe was de levertijd uitgesteld, bij de derde keer bericht dat het uitgesteld werd heb ik geschreven om de bestelling te annuleren omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Dezelfde dag te horen gekregen dat het dezelfde week nog geleverd zou worden ipv een maand later wat gesteld werd. Dus wil je iets vlot in huis hebben, bestel dan niet hier! Nu we het meubel eenmaal hebben, zijn we wel erg tevreden met de look en krijgen er veel complimenten over. De plugs die erbij waren, waren wat ons betreft niet stevig genoeg dus hebben we betere gekocht. Ophangen ging gemakkelijk. Dus uiteindelijk redelijk tevreden omdat het mooi is maar hier bestel ik nooit meer
Reactie LUMZ:
Hi Lisa,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd geleverd kan is.
Dit is uiteraard niet wat je mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor!
We zouden eventueel mee kunnen kijken naar een passende compensatie voor het ontstane ongemak. Zou je een mail kunnen sturen naar klantenservice@lumz.nl zodat we je hier verder over kunnen infomeren?
Team LUMZ