Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Slechter kan eigenlijk niet. Mijn eettafel was flink vertraagd. Ik moest meer dan 2 maanden erop wachten! En toen belde ze me om bezorging in te plannen, niet eens excuus aangeboden, zeer onvriendelijk. Er wordt ook geen tijdstip doorgegeven, je moet dan de hele dag thuis zijn voor de bezorging. Ze sturen ook geen email ter bevestiging. Doe maar niet!

Geen sterke punten

Klantenservice, gewoon aan jullie belooftes voldoen

Reactie Lumz.nl:

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij vinden het erg vervelend dat de communicatie met u niet goed verlopen is. Wij streven er naar onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden betreffende de status van hun bestelling(en). Wij zullen er dan ook zorg voor dragen dat uw feedback wordt meegenomen om dergelijke problemen te voorkomen.
Onze logistieke dienstverlener zal niet op de hoogte geweest zijn betreffende de vertraging en om die reden u gebeld hebben voor het inplannen van een afleverafspraak. Helaas is het voor hen niet mogelijk om een tijdvak af te stemmen, daar zij altijd pas op de dag van de levering de planning voor de koerier gereed hebben staan. Indien u het tijdstip wilt weten kunt u op de dag van de levering contact met de klantenservice opnemen. Zij kunnen u voorzien van deze informatie.
Vooralsnog hopen wij dat u veel plezier heeft van de ontvangen eettafel.
Met hartelijke groet,
Team LUMZ.

Score voor Lumz.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Eettafel Kare design