Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

D.van Dijk

Ik heb 11-12-2017een grote spiegel besteld. Hij was op voorraad. Maar er werd niets bezorgd. Ik heb een e-mail gestuurd en om uitleg verzocht. Ik kreeg geen antwoord. Ik heb nu op 13 januari nog steeds geen antwoord gekregen.
Ik zal nog maar eens een e-mail sturen. Hoor ik dan weer niets dan ga ik stappen ondernemen.
Ik ben niet blij met de firma Lumz.
Mevr. D van Dijk.

Nee

De emails van hun klanten beantwoorden.

Reactie Lumz.nl:

Bedankt voor uw feedback.
Wij willen graag inhoudelijk terug komen op uw beoordeling
De spiegel heeft u bij ons besteld op 11 december met de levertijd voor 16uur besteld morgen in huis. Vanaf die datum heeft onze logistieke dienstverlener u elke dag geprobeerd te bellen voor een afspraak. Voor dat wij leveren vinden wij het fijn als wij een telefonisch afspraak bevestigd hebben met de klant. Zo weet u dat wij komen en staan wij niet onverwachts voor de deur. Helaas hebben zij u destijds niet te pakken gekregen. Vanaf die datum hebben wij het meerdere malen geprobeerd en kregen wij u op 18 januari te pakken en waren wij blij de spiegel op 19 januari bij u af te kunnen leveren.
Wij hopen dan ook dat u veel plezier van de spiegel heeft en hij volledig naar wens is.
Met hartelijke groet,
Team Lumz.nl

Score voor Lumz.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Spiegel. Maar nooit ontvangen.