LOI

Naomi

Music Management

Ervaringen LOI

Zeer ontevreden. Half jaar geleden een vraag gesteld over de cursus en tot op heden nog geen antwoord van de docent. Ook de klantenservice behandeld de vragen pas 2 maanden na het inzenden terwijl ze een termijn beloven van een week. Ook de beoordelingen worden onjuist ingevuld in het systeem. Voorbeeld: ik had 20 punten verdiend en er er 13 ingevuld. Kun je ook weer achteraan. Boeken en lesstof kwamen niet overeen. Heb moeten wachten tot alles was aangepast. Slechte zaak! Veel geld betaald, achteraf erg zonde...

Reactie LOI:

Beste Naomi,
Bedankt voor je reactie!
Wat jammer dat je zo ontevreden bent. Graag denken wij met je mee in oplossingen. We bevinden ons momenteel in een zeer drukke periode. Hierdoor nemen de reactietermijnen maar ook de wachttijden aan de telefoon helaas toe. Desondanks proberen we iedereen zo goed mogelijk te helpen met alle gestelde vragen.
De opleiding is inderdaad een behoorlijke hap in je portemonnee. Ik kan me voorstellen dat je optimaal gebruik wenst te maken van alle studiefaciliteiten. Daar willen wij je bij begeleiden.
Om de gehele situatie beter in kaart te brengen ben ik benieuwd bij welke module het lesmateriaal niet overeenkomt. Indien er nog zaken spelen waar je meer duidelijkheid op wilt hebben verneem ik dat graag!
Wil je zo vriendelijk zijn om ons te voorzien van het cursistennummer?
Je kunt het cursistennummer toesturen naar webcare@loi.nl
Sharon, LOI Webcare

Score voor LOI: 0.5/5