LOI

K

Basis vaardigheden pabo

Ervaringen LOI

Een cursus begonnen en waar de module mee begint miste een boek. Na meerdere malen contact te hebben gezocht bleek dat boek niet meer bij de cursus te passen en zou er een vervangend boek komen. Uiteindelijk na 3 maanden van de 3 maand durende cursus een vervangend boek ontvangen. Echter in de opdrachten verwijst men naar specifieke voorbeelden uit het vorige boek. Los daarvan vond ik persoonlijk lastig om een e begin te maken en heb op meerdere manieren hulp te proberen vragen. Paar maanden na mijn laaste wanhoop vraag kreeg ik een reactie per mail... Waar ik niks mee kon. Nooit meer een studie via loi.

Reactie LOI:

Beste Kaia,
Bedankt voor de review!
Dit bericht heb ik via meerdere kanalen ontvangen en reeds afgehandeld. Vanwege de late levering van het boek zullen wij één maandtermijn aan lesgeld restitueren. Dit restitutieverzoek is reeds uitgezet bij de desbetreffende afdeling. Naar verwachting staat het bedrag binnen 14 kalenderdagen op de door jou doorgegeven rekening.
Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.
Sharon, LOI Webcare

Score voor LOI: 1/5