LOI

M. Van Essen

Basiskennis Ondernemerschap

Ervaringen LOI

Redelijk tevreden over deze opleiding. De opleiding is echter niet helemaal up to date qua boekwerken. Het lijkt alsof elk hoofdstuk door een ander persoon is geschreven waardoor er merkbaar verschil is in de manier van uitleggen en men valt soms in herhaling

Reactie LOI:

Beste Marten,
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw bevindingen!
Het is fijn om te vernemen dat je over het algemeen tevreden bent over de cursus.
Uiteraard streven wij ernaar om dezelfde schrijfstijl te behouden bij het ontwikkelen van lesmateriaal. Echter is het niet te voorkomen dat lesmateriaal af en toe herzien moet worden, zodat de lesstof aansluit op de meest recente ontwikkelingen binnen dat vakgebied. Het is mogelijk dat enkele onderdelen uit het lesmateriaal herschreven zijn door een andere auteur, waardoor er een klein verschil in de schrijfstijl kan ontstaan. Uiteraard doen wij ons best om dit verschil tot een minimum te brengen, zodat onze studenten hier geen hinder door ondervinden.
Mocht je tegen fouten of hinderlijke teksten aanlopen, dan kan je dit aangeven via het contactformulier op onze website. Wij nemen dergelijke signalen erg serieus, waarna wij de teksten mogelijk zullen aanpassen bij een eerstvolgende herziening van het lesmateriaal.
Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Hiernaast wens ik je nog heel veel studieplezier!
Alain, LOI Webcare

Score voor LOI: 4/5