LOI

Gerrianne Maassen van den Brink

Opleiding pedagogisch medewerker kinderopvang.

Ervaringen LOI

Ik ben enkele maanden bezig met de opleiding pedagogisch medewerker kinderopvang 3. Ik vind de campus erg onduidelijk. Telefonisch slecht te bereiken. Mails worden niet beantwoord. Afspraken die via de telefoon zijn gemaakt over informatie opsturen worden niet nageleefd dus....weeeeer bellen. De campus is erg onduidelijk. Modules afronden voor de stage is onduidelijk, weinig informatie hierover. Ik heb er spijt van. Ik wou dat ik niet voor LOI had gekozen. Ik ben bang dat ik het door de organisatie niet ga halen.

Reactie LOI:

Beste Gerrianne,
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw bevindingen!
Wat jammer om te lezen dat je het op deze manier ervaart. Naar aanleiding van jouw signalen hebben wij je een bericht gestuurd met informatie omtrent een handleiding voor de LOI Campus. Deze handleiding wordt meegestuurd met de eerste leszending en legt de basisfuncties van de campus uit.
Hiernaast is het vervelend dat je langere tijd in de wacht moet hangen. Mocht je na het doornemen van de handleiding nog vragen hebben, dan wil ik je verzoeken om deze te mailen naar webcare@loi.nl. Mijn collega of ik zullen jouw vragen z.s.m. beantwoorden.
Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.
Alain, LOI Webcare

Score voor LOI: 2/5