Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Pre-class recht, retorica en democratie van Jordi en de studiereis retorica in rome van Daniël en Nico

Aan welke cursus heb je deelgenomen?

Retorica in Rome

Docenten konden goed les geven en wisten ook (bijna) iedereen voor een lange tijd geboeid te houden. Ik vond het ook leuk dat er een aantal gastsprekers waren die o.a. goede tips gaven over vervolgstudies.

Meer vrijheid door bijvoorbeeld iedereen geld mee te geven en onszelf een plaats uit laten kiezen om te lunchen in het centrum

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

In een korte tijd & onder druk een speech schrijven. Je moet die speech gewoon binnen een bepaalde tijd afhebben en zo niet dan moet je maar roeien met de riemen die je hebt.
Van de theorie van retorica heb ik niet enorm veel geleerd omdat ik bijna alles al had gehad tijdens de pre-class recht, retorica en democratie dus daar vond ik weinig uitdaging.

Wat vind je van de website en het aanmeldproces?

Op zich wel duidelijk. Ik zou alleen bij de omschrijven het wat meer duidelijk maken dat de meeste tijd wordt besteed aan Augustinus. Ik had namelijk het idee dat ik me had aangemeld voor een cursus retorica met ook wat filosofie ipv anders om. Ik zou overigens ook nog bij de beschrijving van de reis zetten dat mensen die al een pre-class of cursus hebben gevolgd, qua theorie niet heel veel nieuws leren over retorica.

Score voor Landmerk: 3.5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Retorica in rome