Tony

Een keer was de accu van mijn motor dood. Ik weet niet met wie ze een contract hebben afgesloten om de wegenwacht te regelen maar het duurde mij in totaal 4.5 uur voordat ik eindelijk was geholpen.

Vervolgens hebben ze mijn lidmaatschap automatisch verlengd terwijl ik telefonisch nadrukkelijk heb aangegeven dat ik dat niet wil. Dit was nog helemaal aan het begin toen ik de lidmaatschap had afgesloten.

Spoel door naar een jaar later en ik krijg een aanmaning. Er werd zelfs direct gedreigd met een incasso bureau. Ik heb per mail contact geprobeerd te leggen - duurde enkele dagen voordat ik een antwoord kreeg en het was zo een koude "wij geven geen fuck om jou" antwoord.

Gelukkig heb ik nooit een ongeluk gehad dus ik weet qua kosten dekken niet wat ik van hen kan verwachten (ik schat nu dat de klantenservice net zo slecht zal zijn) maar als je als motorrijder op zoek bent naar een nieuwe verzekeringsmaatschappij, zou ik deze afraden alleen om het feit dat ze duidelijk kenbaar maken niets om jou als klant te geven.

Reviewtitel:

Oplichters en vreselijke klantenservice.

Score voor KNMV verzekeringen: 0.5/5
Lidmaatschap