hardware inkoop

3 maanden 3 motoren verzekerd bij KNMV 1 motor moest nog een formulier worden beter worden ingevuld, dit gedaan en opgestuurd.
helaas niet ontvangen door KNMV.

opnieuw verstuurd en hierop geen reactie gekregen, ervan uitgegaan dat alles in orde was (net als de andere motoren)

4 weken terug een bericht van RDW, motor nog niet verzekerd, ik mail verstuurd naar het KNMV, bericht terug gekregen dat deze (oude motor) niet casco kon worden verzekerd, geen probleem voor mij,

Mail beantwoord dat ik graag een verzekering wil, en hoe deze wat gedateerde motor verzekerd is niet belangrijk is.

Geen reactie gekregen, er van uitgaand dat alles in orde was (ja mijn fout uiteraard)

Gisteren 400 Euro boete CJIB in de bus...... amai wat een geld.

3 verschillende personen gesproken van KNMV in 3 maanden tijd, en niemand kreeg het voor elkaar deze motor te verzekeren.

KNMV gebeld gisteren en kreeg te horen dat mijn voice mail was ingesproken 2 weken geleden.

in plaats van op mijn mail te reageren is een voicemail ingesproken die ik gemist heb, en helaas niet terug kan vinden in mijn voicemailbox.

Totaal emotieloos gesprek, konden mij niet verder helpen, en indirect werd mij verteld dat het volledig mijn schuld was.

Ik kreeg een dikke middelvinger helaas.

Uiteraard al de verzekeringen die ik had opgezegd bij KNMV, en naar de ANWB gedaan, een stuk makkelijker, zelfde prijs, en geen enkel probleem om de motor te verzekeren.

Slechte Service, Onduidelijk, Laks.

Reviewtitel:

Knmv motor niet verzekerd.

Score voor KNMV verzekeringen: 1/5
verzekering