Lesopbouw
Veiligheid
Plezier

Femke Persoon

Ik heb afgelopen zondag avond les gehad van Jasper. Ik had een vijfdaagse cursus geboekt, die ik samen zou gaan volgen met 2 andere cursisten. Ik ben toen persoonlijk opgebeld, om mijn lessen up te graden voor een privé. Deze aanbieding heb ik genomen en zeker geen spijt van gehad. Ik heb mijzelf goed in kunnen lezen door middel van de kennisbank van Kiteboardschool.nl. Ook onderweg naar de Zandmotor heeft Jasper mij alles uitgelegd en verschillende situaties voorgedaan. Ook toen even de wind weg viel, is dit op een nuttige manier ingevuld. We hebben de selfrescue gedaan en hierna stak de wind weer op, waardoor we weer doorgingen met het vervolg van deze les.

Opvallende sterke punten van dit bedrijf vind ik de service vooraf, dus het telefoontje die ik kreeg om mijn les up te graden. Ik kon een gloednieuw wetsuit huren, dit vond ik ook heel prettig. Er waren aparte kleedhokjes en kon mijn waardevolle spullen achterlaten bij de shopmanager. :)
Het team verwelkomde mij op een zeer prettige manier, er stond zelfs verse koffie klaar. Het is in mijn ogen een heel familiar bedrijf waar kwaliteit heel hoog staat. Dit zie je ook terug komen in de shop waar zij het materiaal verkopen waar je les mee krijgt.

Mijn tip is om vooral zo door te gaan!

Score voor Kiteboardschool.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welk lespakket heb je afgenomen?: vijfdaagse cursus