Lesopbouw
Veiligheid
Plezier

Lieke Heerze

Les zelf was leuk en goed.

Organisatie er omheen erg slordig:
1) je kunt aangeven, tijdens het boeken van een les, dat je de les voor een ander boekt. In mijn geval ging het om een les die ik als verrassing boekte voor mijn vriend. Echter, mijn vriend kreeg ook direct een bevestigingsmail van de boeking. Weg verrassing. Niets ernstigs natuurlijk maar wel beetje jammer..
2) Ik zou te horen krijgen, een dag van tevoren, of de kiteles door zou gaan of niet. Heb nog achteraan gebeld en doorgegeven wat de kite-ervaring van mijn vriend is. Niets meer van gehoord vervolgens.
3) Het is gissen waar je je moet melden: "Kijkduin Boulevard" wordt niet herkend door Google Maps, en "Zandmotor Noord" ook niet. Daarnaast was niet duidelijk waar op het strand we ons moesten melden: bij een strandtent? Bij een eigen tentje van Kiteboardschool? Kortom: dat betekent dus gewoon het hele strand afgelopen net zolang tot je toevallig tegen iemand opbotst die je vertelt dat je je op een bepaalde plek moet aanmelden en nog wat formulieren moet tekenen. Weer hier duidelijker over want dit is erg irritant.

Instructeur was een leuke, betrokken gast met veel ervaring!

zie hierboven

Reactie Kiteboardschool.nl:

Beste
Bedankt voor de review, dit waarderen wij en wij zullen jullie ervaring meenemen om onze bedrijfsprocessen te verbeteren!
Wij vinden het erg vervelend dat de les die je als verassing had geen verassing meer was en bieden onze excuses aan daarvoor.
Wel willen wij ook een antwoordt geven op de punten die je omschrijft en waar het volgens jullie mis is gelopen:
Een les voor een ander boeken betekent niet zozeer dat deze niet op de hoogte wordt gebracht over zijn/haar les. Bij het invullen van zijn/haar email adres volgt er een automatisch bericht met belangrijke informatie over de les. Dit doen we op deze manier om onze cursisten zo voorbereidt mogelijk de les in te laten gaan. Deze mail is naar jullie beiden gestuurd.
Er wordt inderdaad een dag van tevoren per email en sms doorgegeven of de les wel of niet doorgaat. Deze email gaat naar de persoon die de les heeft en niet naar degene die de les heeft geboekt (we willen je immers niet spammen met mail die voor een ander bestemd is). In jullie geval is er een bericht om 18:55 op 4 mei naar Ivo zijn emailadres gestuurd, met bevestiging van de les op 5 mei (dit doen wij altijd tussen 5 en 8pm zoals omschreven staat in de reserveringsmail die jullie beiden hebben ontvangen). Helaas is zijn telnummer niet opgegeven bij de reservering waardoor er dus geen sms is verzonden.
Onze exacte leslocatie staat omschreven in de email die Ivo ontvangen heeft een dag van tevoren. Hierin vindt je een link met de exacte locatie details en waar je je moet melden voor de cursus. Ook kan je onze leslocaties vinden op onze website waarin wij uitgebreid uitleggen waar je precies moet zijn.
Het invullen van onze liability waiver is verplicht voor de verzekering. Daarnaast willen we weten of onze cursisten kunnen zwemmen, er zijn er vaak genoeg bij die dat niet kunnen ;) en uiteraard willen wij weten of de cursist door heeft dat we met de krachten van de natuur spelen en dus met een risicosport bezig zijn.
Wij zijn er om kitesurflessen zo veilig mogelijk te geven, cursisten naar een hoger niveau te brengen en gezamenlijk de doelen te behalen die zij stellen.
Onze instructeurs zijn daarom ook allemaal gecertificeerd en paraat om jullie veilig het water op te krijgen. Wij zijn dan ook blij dat jullie van de les zelf wel genoten hebben en hopen jullie weer spoedig te zien voor een vervolg les.
Al met al zijn wij blij met je review en zullen hier uiteraard werk van maken om jullie ervaring bij Kiteboardschool.nl te verbeteren en te perfectioneren.
Graag nodigen wij jullie ook dan uit om binnenkort een kopje koffie te komen drinken en zo te kijken of wij jullie met onze aftercare ergens mee van dienst kunnen zijn.
Roel Oude Avenhuis
0640808800

Score voor Kiteboardschool.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welk lespakket heb je afgenomen?: Priveles voor mijn vriend