Lesopbouw
Veiligheid
Plezier

Sanne Persoon

Ik heb afgelopen week mijn cursus kunnen voltooien. Ik kan nu zelfstandig het water op, dankzij de zeer professionele instructeurs. Ik had alle drie de dagen dezelfde instructeur, wat ik persoonlijk heel fijn vond. De mede cursisten, met wie ik was, kende ik niet. Wel waren zij in dezelfde categorie als mij ingedeeld, wat heel leuk was omdat wij elkaar onderling nog enthousiaster konden maken. De wetsuit wat ik tijdens de lessen aan had, heb ik later nieuw gekocht in de shop bij Rosa. Super lieve meid, die mij echt goed geholpen heeft.

De sterkte punten van dit bedrijf vind ik het boeking systeem. Ik vond het hebben van een eigen account heel fijn, zo kon ik meekijken naar mijn geboekte lessen en windverwachtingen. SMS-berichten en mails voor aanvang met exacte locaties e.d. werkte voor mij perfect.

Met het inschrijven van mijn laatste les was het nogal druk. Ze deden erg hun best om alle inschrijvingen er zo snel mogelijk doorheen te krijgen, dit duurde voor mijn gevoel daarom ook niet gek lang. De inschrijven zijn ook altijd erg persoonlijk, wellicht dat het daardoor kwam.

Score voor Kiteboardschool.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welk lespakket heb je afgenomen?: 3 daagse