Frans en Marie-José Beltman

Wij hebben een self drive reis gemaakt door Botswana met onze kinderen van 17 en 14 jaar. We hebben 2,5 week door Botswana gereden en aansluitend een kanosafari in de Okavango delta gedaan van 3 dagen.

Beschrijf hier uw ervaringen

We vonden het van te voren best spannend, vooral omdat het onze eerste echt avontuurlijke reis was en bovendien hadden we nauwelijks ervaring met kamperen. Het was erg prettig dat we van te voren zo makkelijk contact konden krijgen met Jan en Marianne. We hadden namelijk best veel vragen. Toen we eenmaal in Botswana waren gleed de spanning al snel van ons af. Alles bleek perfect geregeld door Jan en Marianne, de route was duidelijk beschreven en alle reserveringen en betalingen waren in orde. Bovendien bleek Botswana, ondanks de soms slechte wegen met mul zand of veel kuilen een relaxed land om te reizen. De bevolking is erg vriendelijk en behulpzaam. Elk deel van de reis had eigenlijk wel iets bijzonders, de eenzaamheid en leegte van de Kalahari, de sterrenhemel van de zoutpannen, de vele dieren in park Chobe etc.
We zijn nu al weer 3 weken thuis, maar we denken nog dagelijks terug aan deze bijzondere reis.

Score voor Khuduga Botswana: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: