D.S.

Monteur die de inspectie kwam doen was heel ervaren en dacht mee over een oplossing. Zette er vaart achter.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Snelle service en kundige monteur die de opname kwam doen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Snelheid en levering, Ervaring van familie/vrienden

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Er wordt aangegeven dat de oude cv etc. wordt afgevoerd. Nu wordt dat door een partner gedaan, maar geen idee welke. Er staat nu al 2 dagen een doos met zooi en de oude ketel aan straat (dat was de instructie), en wordt niet opgehaald. Moet steeds naar beneden om alles weer op te ruimen (drukke doorgaande fietsstraat, en mensen vinden het leuk om dingen om te gooien…). Met de klantenservice contact gehad over het ophalen maar heeft (tot nu toe) nog niks uitgehaald. Jammer! Want verder heel tevreden, vervelend dat hier nu wel gedoe bij komt kijken.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Goedemiddag, hartelijk dank voor u fijne review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening, op het ophalen van de oude materialen na. Dit wordt meestal dezelfde en anders uiterlijk de volgende dag opgehaald. Wanneer dit niet het geval is kunt u ons direct bellen en benaderen we de partij die dit moet komen ophalen om dit alsnog met spoed te doen. Ik hoop dat dit inmiddels is gebeurd. Zo niet zo u dan u gegevens willen mailen naar klantenservice@kemkens.nl zodat we u gegevens kunnen achterhalen en voor een juiste afwerking kunnen zorgen.
Met vriendelijke groet, Lenny namens Kemkens BV

Score voor Kemkens CV-ketels: 3.5/5