Arjen van der Perk

Levering is netjes verlopen, after sales in de vorm van onderhoudscontract is een drama.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zeer slecht bedrijf....onderhoudscontract afgesloten bij verwarmingsketel maar planning is een ongeorganiseerd zooitje daar.... eerst twee keer een sms met het bericht dat ze me helaas niet thuis hebben aangetroffen voor een onderhoudsafspraak....Helaas hadden ze die ook nooit gemaakt. De afspraak daarop werd afgebeld omdat er een monteur ziek was....spijtig want wel m'n agenda hiervoor vrijgehouden. De afspraak hierop werd per sms en per mail bevestig met tijdstip 14.30-16.30. Dus maar weer een middag vrijgenomen. Helaas kreeg ik al om 12,40 een sms je dat de monteur onderweg was. Dan maar iets eerder naar huis.... om 16.00 nog geen monteur gezien.... Maar eens gebeld...reactie: O Oooohhh..... hij is al geweest en U was niet thuis! NIET TWEE UUR VAN TEVOREN NEE!!!!! Afgelopen maandbedragen gestorneerd en contract opgezegd. Bagger bedrijf!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Investeer in je onderhoudsplanning en medewerkers! Jullie reviewscore op onafhankelijke sites is dramatisch!

Reactie Kemkens CV-ketels:

Goedemiddag mijnheer van der Perk,
Onze welgemeende excuses omdat het onderhoud bij u meerdere malen verkeerd is gelopen. Ik heb de desbetreffende afdeling gewezen op hun fouten maar helaas kan ik die niet meer terug draaien.
Ik zie dat u uw contract inmiddels heeft opgezegd via ons opzegformulier en dit is verwerkt in ons systeem.
Nogmaals excuses.
Kemkens BV