Janne

Niets

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Wij hebben een storing bij in onze ketel. De monteur weigert om deze te maken omdat onze ketel op de zolder is. Hij zegt dat het niet veilig genoeg is. De afgelopen 10 jaar hebben wij dit nog nooit gehoord en is er altijd iemand van Kemkens gekomen die er nooit iets over heeft gezegd. Ik heb gebeld met de boodschap dat ik nergens in het contract kan vinden waar de richtlijnen staan betreft veiligheid, maar de juffrouw van de klantenservice was totaal niet behulpzaam en kon mij niet beantwoorden wat de richtlijnen zijn. Bizar en onprofessioneel! Daarbij was ze behoorlijk onbeschoft toen ik aangaf dat ik doorverbonden wilde worden. We betalen netjes onze maandelijkse kosten voor het “abonnement” maar worden niet geholpen

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap, Ervaring van familie/vrienden

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Zwart en wit op papier zetten wat het veiligheidsregelement is zodat klanten dit ook kunnen lezen. Dit door communiceren naar medewerkers.
En last but not least: een grote les klantvriendelijkheid. Wat zijn de medewerkers onaardig zeg!

Score voor Kemkens CV-ketels: 0.5/5