Remie

Reactie Kemkens Ventilatie:

Remie, wat een mooie woorden voor onze service! Dank voor jouw recensie en de beoordeling met 5 sterren.
Klantenservice Kemkens

H. Coldenhoff

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mevrouw Coldenhoff. Dank u wel voor de mooie woorden over onze monteur en onze service. Ik zal persoonlijk de complimenten... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mevrouw Coldenhoff. Dank u wel voor de mooie woorden over onze monteur en onze service. Ik zal persoonlijk de complimenten doorgeven.
Kemkens BV

Ik moet altijd achteraan gaan - wordt nooit gebeld voor service en toen bij storing niets meer gehoord naar bezoek montour en zelf 6 weken later achteraan om onderdeel vervangen te krijgen - hier... Ik moet altijd achteraan gaan - wordt nooit gebeld voor service en toen bij storing niets meer gehoord naar bezoek montour en zelf 6 weken later achteraan om onderdeel vervangen te krijgen - hier ook dag grijs genomen en niemand kwam, weer gebeld en nieuw afspraak moeten plannen en weer vrije dag moeten nemen!

Reactie Kemkens Ventilatie:

Dank u voor uw bericht, onze oprechte excuus voor het mislopen van de afspraak, het spijt ons dat de afspraak niet zo is verlopen dan dat u van ons mocht verwachten. We hechten veel waarde aan uw... Dank u voor uw bericht, onze oprechte excuus voor het mislopen van de afspraak, het spijt ons dat de afspraak niet zo is verlopen dan dat u van ons mocht verwachten. We hechten veel waarde aan uw feedback en nemen uw review mee ter verbetering van onze service en de communicatie omtrent storingen. Verder is het fijn om te lezen dat onze monteur de storing snel heeft kunnen verhelpen voor u.
Kemkens BV