Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Rijksmuseum

Dit is de tweede keer dat we een team uitje hadden bij jullie het was super gezellig, ontspannen sfeer en echt een lekker menu gemaakt de franse bistro is een aanrader.
1 kok en 1 assistente wezen ons de weg in alles de uitleg was duidelijk en je kon alles vragen.
Gezellig samen alles op gegeten alle borden waren leeg dus dat was een goed teken.
Een geslaagde avond

De locatie is wat verouderd maar dat brengt ook de sfeer het samen koken is gewoon leuk ook voor de team spirit

We hadden 1 collega die zichzelf verwonde met een scherp mes de EHBO trommel moet echt eens na gelopen worden er zit veel te weinig materiaal in .
De aanrechten zijn van graniet wel heel erg sfeervol maar niet echt hygiënisch misschien toch laten vervangen door aluminium .

Reactie Keizer Culinair:

Goedemiddag,
Wat fijn om te horen dat jullie een een geslaagde avond hebben gehad! :)
En natuurlijk ook goed om te horen dat het eten ook nog eens lekker was (hebben jullie goed gedaan ;)) Jullie zijn uiteraard van harte welkom om nog een keer langs te komen voor een ander menu, dan zullen we er ook voor zorgen dat de EHBO trommel helemaal in orde is (maar hopelijk zal deze niet nodig zijn :))
Met culinaire groet,
Team Keizer Culinair