Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Marga Tiemessen

Vond het een hele leuke cursus maar toch niet echt voor beginners. Ik kan rustig zeggen dat ik de slechtste van de groep was en dan is het nog een hele klus om het bij te houden.

De kok was prima en heeft geprobeerd iedereen zo veel mogelijk te helpen. Omdat ik zo weinig ervaring heb voelde ik mij af en toe wat te kort gedaan. Natuurlijk is het leuker als iemand het al in zijn vingers heeft maar ik kwam natuurlijk om te leren en dat is niet helemaal gelukt. Zou dezelfde cursus zonder meer nog een keer kunnen doen dan blijft er vast wat meer hangen.

Bij aanvang is het handig iedereen eerst wegwijs te maken in de keuken, Iedereen liep ontzettend door elkaar heen om de juiste attributen te vinden. Er ontbraken een aantal keren een aantal ingrediënten. Vond het heel sneu als er maar een assistente in de keuken stond. Kon het betreffende meisje nauwelijks behappen. Moet echt met twee personen. Geeft ook meer rust op de werkvloer voor ons. Moesten nu regelmatig zelf de kommen etc. zelf afwassen om haar te ontlasten en dat kost voor ons natuurlijk ook tijd.

Score voor Keizer Culinair: 4/5
Zou je ons aanbevelen? Ja