Peter

Tuin meting?

Uw ervaring

Ik heb helemaal geen tuin maar kreeg vorige week onderstaande mail. Als je doorklikt moet je 100 euro betalen. Wat een oplichters.

'In uw tuin is recent digitaal gemeten door de landmeetkundige specialisten van Kadasterdata. De digitale bevindingen van deze metingen zijn vastgelegd op de Kadastrale Kaart met Maatvoering. Hoe groot is uw tuin nu in werkelijkheid? Staat de schutting wel op de juiste plek en haalt u zo dus wel het maximale uit uw tuin? Ontvang direct uw kaart met maatvoering'

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Peter,

Helaas zagen wij uw negatieve review voorbij komen, en hebben wij geen reactie meer van u ontvangen op onze meerdere e-mails.

Uw review gaat wat wij voor nu lezen over onze nieuwsbrief die u van ons heeft ontvangen.
Dit betreft een reclame e-mail.

U heeft eerder bij ons een gratis woningwaarde aangevraagd en hierdoor bent u aangemeld voor onze nieuwsbrieven.

Contactgegevens zijn bij ons veilig.
Eventuele ingevulde contactgegevens worden niet met derde partijen gedeeld. Deze worden alleen gebruikt om gratis informatie naar u te sturen.

Mocht u zich willen afmelden kunt u dit doen via de button unsubsribe onderaan de e-mail.

Uiteraard hebben wij niets aan een ontevreden klant, daarom zou ik graag van u horen wat ik eventueel nog voor u kan betekenen.

Wij horen graag van u.
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee