Bredze advies + projecten

Misleidend

Uw ervaring

Schandalig omdat dit bedrijf Kadaster in zijn naam voert en de gegevens van de publieke instelling Het Kadaster gebruikt en doorverkoopt tegen een vele malen hogere prijs. Misleidend!

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Rob Bredze,

Wat jammer dat u niet tevreden bent met het geleverde product.
Wij zagen helaas ook uw review voorbij komen.

Allereerst wil ik u vermelden dat wij niet het Kadaster zijn maar Kadasterdata. Kadasterdata handelt niet voor of namens het Kadaster, maar verwerkt de gegevens in eigen producten. Dit geven wij ook op onze website ter alle tijden aan.

Wij voegen onze eigen producten ook het voordeelpakket zoals o.a. een overzicht verkoopprijzen bij u in de buurt en de laatste koopsom + WOZ-waarde. Deze producten die zich bevinden in het rapport zijn uiteraard ook los op te vragen via de website. Normaal is dit een totaal prijs van € 54,80. Maar in het voordeelpakket nu € 29,95 ook deze prijzen geven wij vooraf aan op de website en als u afrekent bij uw bank. Dit is dan uiteraard aan u om dit aan te vragen.

Uiteraard hebben wij niets aan een ontevreden klant en helpen wij u graag verder.
Mij vraag aan u is dan ook of ik wellicht een extra product uit service aan u na kan sturen ? Of wellicht een voordeelpakket van een ander adres ?

Wij horen graag van u!
Kadasterdata klantencontact.

Score voor Kadasterdata.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee